Senjorai, LESTO ir biblioteka

Tarptautinė senjorų diena buvo paminėta ir Molėtuose.

LESTO atstovė

Be vaišių, dovanų ir kitokių įdomybių… Anot pačių senjorų, punktualiausi miesto žmonės, išpaikinti partiečių, besiruošiančių į Seimą, juokavo, kad jeigu kalba jaunas žmogus, tai jiems jis per jaunas, kad juo patikėtų… Tačiau Inesa iš Molėtų klientų aptarnavimo centro, regis, netrikdė savo jaunyste. Senjorai, pakviesti Molėtų bibliotekos, šiuo atveju LESTO sumanymo partnerės, atidžiai klausėsi pranešėjos ir turėjo begalę klausimų. Iškilo sena ir aktuali Molėtuose problema: daugiabučių namų laiptinių apšvietimas, bendrieji skaitikliai ir mokestis už elektrą. Vidurkis, už kurį moka gyventojai ir apie kurį kalbėjo Inesa, neįtikino senjorų, nes, pasak jų, jie darė eksperimentus, nedegino laiptinėse šviesos, sekė kiekvieną jungiklio išjungimą ir įjungimą, ir nieko nelaimėjo – mokėjo tiek pat… Dabar gi, sužinoję, kad šių skaitiklių priežiūra atiteks „Molėtų švarai”, nes, pasak pranešėjos, ji duodanti leidimus ir interneto kabeliams tiesti, ir kitokiems prisijungimams, senjorai liko dar labiau nepatenkinti. Kliuvo ir korupcija „kaltinamam” greičiau dėl ilgo vadovavimo įmonei, nei dėl tikros korupcijos D. Bimbiriui. Bent jau susitikimo metu girdėjosi minčių, kad namai rašys nepasitikėjimo raštus, prašys išaiškinti už ką ir kiek moka gyventojai, buvo minčių, kad jie tą patį mokestį sumoka keliskart ir kelioms įstaigoms…

Senjorams, mokantiems naudotis internetu, buvo pasiūlyta prisijungti prie www.manoelektra.lt arba www.lesto.lt ir sužinoti rūpimus klausimus.

Kiekvienas senjoras gavo „Atsakingo elektros energijos vartojimo žinyną”, turbūt, kad patys išjungtų abejingumą ir įjungtų atsakomybę kitiems.

Tenka pripažinti, kad mūsų senjorai nėra abejingi gamtai ir jos išsaugojimui. Pranešėjai jie nurodė vietas Molėtuose, kur surenkamos naudotos baterijos ir elektros lemputės, ne tik taupančios… Tai daro ūkinių prekių parduotuvė, prekybos centrai…

Buvo ir tokių klausimų, į kuriuos tikslaus atsakymo nežinojo ir pranešėja. Tuomet ji siūlė išeitį:

skambinti į RST numeriu 1802. Šį numerį pravartu įsiminti kiekvienam elektros vartotojui.

Taip pat buvo kalbama ir apie kliento kontaktinius duomenis, kurie reikalingi dėl informacijos pateikimo pačiam klientui: pavyzdžiui, priminti apie elektros mokėjimą, planinį elektros tiekimo nutraukimą, įvairius pasikeitimus ir kt.

Pokalbis su senjorais įrodė, kad tokie susitikimai yra ne tik reikalingi, bet kai kuriais atvejais netgi būtini. Ir biblioteka čia gali labai pasitarnauti.

Jolanta Matkevičienė

Verified by MonsterInsights