Pasaulis su Coder Dojo

Skaitmeninį verslą ir Coder Dojo idėją į Lietuvą atvežė europarlamentaras Antanas Guoga – tarptautinio projekto ambasadorius Lietuvoje. Didžioji dalis užsiėmimų, kaip buvo skelbiama informacijoje apie šį projektą, turėjo vykti bibliotekose, nes tai „visiems pasiekiama ir atvira erdvė, kuri turi puikų inventorių Coder Dojo dalyviams, negalintiems naudotis nuosavais kompiuteriais,” Skaitmeninės erdvės mokymais bandyta sudominti ir molėtiškius, susirinkusius į gruodžio 10 dieną paskelbtą Coder Dojo užsiėmimą Molėtų viešosios bibliotekos Informacijos skyriuje.

Su dovanomis

Auksuolė Nazarovienė, Informacijos skyriaus vedėja ir kompiuterinio raštingumo suaugusiųjų mokytoja, nepasimetė, nors ir pasijuto organizatorių apgauta. Mat, vietoj žadėtų marškinėlių ir ženkliukų, tebuvo gauti tik ženkliukai, o vietoj skelbtųjų mentorių dalyvavimo, ja būti teko Auksuolei, nes šie visą dėmesį skyrė didžiųjų Lietuvos miestų bibliotekoms…

Pasak A. Nazarovienės, buvo išmėginta bent kelios programos iš code.org : Minecraft, Star Wars, Moana, Ana ir Elze ir kitos, atliktos užduotys, bet daugiausia – apie pusantros valandos buvo dirbta su MInecraft Adventurer ir Minecraft Designer.

Po užsiėmimų buvo aptarti mokymosi rezultatai, pasiūlyta išsisaugoti nuorodas ir daugiau užduočių atlikti namuose, su tuo supažindinti tėveliai.

Gali būti, kad tokiu būdu rasis naujų programuotojų, žaidimų kūrėjų, ir, apskritai, naujų technologijų, kuriomis žavisi naujasis pasaulis….

Aušrė Vengrytė

Verified by MonsterInsights